Trendiko's brand logo
0
📦 Сите производи 🏡 Неопходни работи за домаќинството 💅 Лична Грижа и Убавина 🔦 Електроника и Гаџети ⚙️ Алатки и Подобрување на Домот 🧳 Патување и Торби 🔪 Кујна и Трпезарија 🏠 Дом и Домаќинство 🧸Производи за деца

Кошничка

Вашата кошничка е празна.

Вкупно

0 ден

Данок вклучен. Испораката е пресметанa при наплата

Image of Trendiko's brand logo

Колку парчиња сакате?

Достава до врата

2 до 3 работни дена

130 ден

Цена

0 ден

Провизија за готовинско работење

20 ден

Достава

130 ден

Вкупно за плаќање на курирот

150 ден

Податоци за испорака

Плаќање на врата

Плаќање при испорака на курир

Лесна замена на производи

Политика за Достава

1.1 Која курирска служба ја испорачува стоката?

Трендико соработува со курирската служба Еко Логистик Сервис  и сите пакети се испраќаат преку Еко Логистик Сервис .

1.2 Време на испорака?

По вашата успешна нарачка, ние ќе го испратиме пакетот истиот или следниот работен ден (освен ако не се договориме поинаку со вас) Времето за достава по испораката е 2-5 работни дена

1.3 Цена за испорака?

Доколку вашата нарачка изнесува под 1,500 денари ќе ви биде пресметано во кошничка при правење на нарачката и ќе ви биде наплатена поштарина од 130 денари при подигање на нарачката и 20 денари провизија за готовинско работење. За нарачките над 1,500 денари следува бесплатна достава во која не се наплаќаат услугите од поштата но провизијата за готовинско работење од 20 денари се наплаќа за сите нарачки. 

1.4 Кога доставата е бесплатна?

Доколку нарачате продукт со износ над 1,500 денари или доколку тоа е наведено во понудата на производот, доставата е бесплатна.

1.5 Кои се начините на плаќање?

Можете да платите со готовина при подигање на нарачката.

1.6 Што ако пакувањето или продуктот се оштети при транспорт?

Доколку пакувањето е видливо оштетено при подигање, потребно е да го пријавите на курирот кој ви ја доставува пратката и да направите записник на лице место. Ако забележите оштетување само по отпакување на пакетот, треба веднаш да не контактирате и нашиот тим ќе ве води низ чекорите на замена (видете во политика за замена) Ако жалбата е оправдана, можете да изберете дали сакате нов продукт или рефундација.