Trendiko's brand logo
0
📦 Сите производи 🏡 Неопходни работи за домаќинството 💅 Лична Грижа и Убавина 🔦 Електроника и Гаџети ⚙️ Алатки и Подобрување на Домот 🧳 Патување и Торби 🔪 Кујна и Трпезарија 🏠 Дом и Домаќинство 🧸Производи за деца

Кошничка

Вашата кошничка е празна.

Вкупно

0 ден

Данок вклучен. Испораката е пресметанa при наплата

Image of Trendiko's brand logo

Колку парчиња сакате?

Достава до врата

2 до 3 работни дена

130 ден

Цена

0 ден

Провизија за готовинско работење

20 ден

Достава

130 ден

Вкупно за плаќање на курирот

150 ден

Податоци за испорака

Плаќање на врата

Плаќање при испорака на курир

Лесна замена на производи

Политика за Рекламација

1.1 Кога имам право на рекламација?

Доколку примениот производ не е во согласност со описот на нашата веб-страница, е видно оштетен или не работи правилно, имате право законски да горекламирате во рок од 15 дена од приемот на пакетот.

1.2 Дали има некакви трошоци за рекламација?

Доколку откриеме дека рекламацијата е оправдана, купувачот нема дополнителни трошоци за испорака. Доколку приговорот е неоправдан, трошоците за испорака паѓаат на товар на купувачот.

Оправдани причини за рекламација:
- Неисправен производ
- Физички видливи оштетувања на производот или додатен дел на производот кој е неопходен за неговата функционалност
- Не ја врши функцијата која претходно е маркетирана во нашата понуда
- Пратка оштетена од курир при транспорт

Неоправдани причини за рекламација:
- Предомислување при користење на производот
- Нефункционален или оштетен производ, но пакувањето во кое доаѓа производот е оштетено од страна на купувачот
- Оштети предизвикани од купувачот при користење

1.3 Која е постапката за рекламација?

Кога ќе одлучите да рекламирате одреден производ, потребно е писмено да не известите преку е-пошта info@trendiko.mk, телефон +389 (0) или во порака преку нашата Facebook страница на следниот линк: facebook.com/trendiko.mk

Потребни податоци за рекламација:

1. Име и презиме на клиентот
2. Број на пакет (ќе го најдете под назив Tracking number под QR кодот на адресницата ЛЕВО)
3. Датум кога е направена нарачката
4. Име на нарачаниот продукт
5. Причина за рекламација
6. Најмалку 2 фотографии или 1 видео од производот каде видливо се гледа оштетата

Доколку рекламацијата е оправдана, имате право да изберете: враќање на средства (рефундација) или да ви испратиме нов производ (замена). Производот потоа треба да биде добро спакуван, обезбеден и даден на курир кој ви носи нова пратка (замена / рефундација). Доставата ја плаќаме ние.

Доколку рекламацијата не е оправдана, а производот и оригиналното пакување не се оштетени, имате право да изберете нов производ или друг производ со иста цена (замена). Доставата ја плаќате вие.